Telaeris kondigt de integratie van XPressEntry met ZKTeco-toegangscontrole aan

KLIK HIER OM HET VERHAAL OP SECURITYINFORMED.COM TE LEZEN.

Telaeris, Inc., een baanbrekende leverancier van draagbare oplossingen voor fysieke toegangscontrolesystemen (PACS), kondigt op de International Security Conference & Exposition (ISC West) zijn nieuwe XPressEntry-software-integratie aan met de toegangscontrole-oplossing van ZKTeco USA.

Bewakers en teams met de ZKBiosecurity v5000-toegangscontrolesystemen van ZKTeco USA kunnen nu profiteren van de handige, flexibele en intelligente handheld- en kiosklezers van XPressEntry om unieke scenario's aan te pakken, waaronder identiteitsverificatie onderweg en toegangscontrolecontroles om de werkplek veiliger te maken en veiliger.

Eisen aan fysieke beveiliging

In het steeds evoluerende landschap van bedrijfsomgevingen worden beveiligings- en veiligheidsprofessionals dagelijks geconfronteerd met een groot aantal unieke en uitdagende scenario's. De conventionele communicatiemiddelen, zoals radio of mobiele telefoons, schieten tekort in het voldoen aan de eisen van fysieke beveiligingsprofessionals die zich bezighouden met patrouilleren en toezicht houden op activiteiten om de veiligheid van faciliteiten te garanderen.

Tegelijkertijd worstelen veiligheidsprofessionals met de inefficiëntie van het gebruik van papieren roosters tijdens de noodoproep van werknemers en bezoekers op verzamelplaatsen. XPressEntry helpt direct deze hiaten te dichten.

ZKBioSecurity V5000 alles-in-één-platform

"We zijn verheugd om de reikwijdte van onze integraties met het ZKBiosecurity v5000-toegangscontroleplatform van ZKTeco uit te breiden”, zegt Dr. David Carta, CEO van Telaeris. “Met XPressEntry handheld-, mobiele badge- en biometrische lezers inclusief gezichts- en handpalmauthenticatie profiteren ZKTeco-klanten nu van verbeterde mobiele functies, waardoor het gemak wordt vergroot en, belangrijker nog, de beveiliging en veiligheid van de eindklant wordt versterkt. '

"We zijn erg blij met deze samenwerking, die een end-to-end beveiligingsoplossing biedt voor elke faciliteit.zegt Manish Dalal, president en oprichter van ZKTECO USA. ZKBioSecurity v5000 alles-in-één platform beheert gebruikers met verschillende inloggegevens zoals gezicht, handpalm, badge, QR-code, mobiele inloggegevens en pincodes. Het kan niet alleen inBio-PRO- en C3-toegangscontrolepanelen beheren, maar ook stand-alone multi-biometrische Omni-lezers voor honderden deuren vanaf één enkel platform.

Veiligheids- en beveiligingsuitdagingen

De XPressEntry draagbare badge- en biometrische lezers van Telaeris verbeteren de toegangscontrole en het beveiligingsbeheer door een flexibele, mobiele oplossing te bieden die verder gaat dan traditionele deurlezers en specifieke veiligheids- en beveiligingsuitdagingen aanpakt.

• Handheld-badgeverificatie – Superieure beveiliging met handheld-authenticatie om met vertrouwen de toegang tot en het beheer van elke beveiligde ruimte te controleren, plus ENTRY/EXIT-tracking.
  • Noodevacuatie verzamelen – Zorg ervoor dat iedereen veilig aanwezig is tijdens een echte noodsituatie om evacuaties, de veiligheid van werknemers en de naleving van OSHA/regelgeving te verbeteren.
  • Bedrijfsevenementen en trainingen – Gebruik bestaande beveiligingsbadges voor toegangsbeheer om deelnemers te beheren en indien nodig de toegang tot evenementen en trainingen te weigeren.
  • Handheld biometrische verificatie – Superieure beveiliging met biometrie en meervoudige authenticatie voor verbeterde identiteitsauthenticatie in gebieden met een hoog beveiligingsniveau.
  • Enquêtes op de werkplek – Screen werknemers vooraf met vragen en ontzeg indien nodig de toegang om de verspreiding van ziekten te helpen voorkomen en de werkplek veilig te houden.
  • Andere gebruiksscenario's: tijd en aanwezigheid, beheer van besloten ruimtes, validatie van bustoegang, volgen van gasten/bezoekers, parkeren op afstand, mobiele inschrijving en meer.

XPressEntry draagbare lezers

XPressEntry handheld-lezers zijn trots de marktleider met de meeste toegangscontrole-integraties, zijn trots de marktleider met de breedste ondersteuning voor badge-technologieën plus biometrie, en de eerste handheld-oplossing voor toegangscontrolesystemen met Android 13 die verbeterde beveiliging en prestaties onthult.

Bezoek Telaeris op de International Security Conference & Exposition (ISC West), stand #7042 voor meer informatie en een demo.

E-mail Abonnement

Ontvang de laatste updates direct in je inbox!

Door me aan te melden, begrijp ik en ga ik akkoord met de e-mailmarketing algemene voorwaarden